Handelsbetingelser

30 dages returret

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger.

Prisgaranti

Hos Behome giver vi altid vores kunder den bedst mulige pris. Vi matcher derfor alle priser på produkterne i vores sortiment. Du bedes kontakte os med dokumentation for en bedre pris på anden hjemmeside eller fysisk katalog, så vi kan matche prisen til dig.

Levering

På Behome.dk er prisen inklusiv levering i hele Danmark. Vi benytter fragtmand til levering. Fragtmanden kontakter dig og aftaler dag for levering, så snart varen er klar til at blive afsendt. Leveringstiden er angivet på hvert enkelt produkt, under specifikationer. Leveringstiden på møbler vil oftes være 2-4 uger.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring Levering.

Levering uden for Danmark

Skulle du ønske levering til et andet land, så kontakt os, vi har hjulpet med levering til mange lande i EU.

Køb og betaling

Hos Behome.dk foregår betaling med betalingskort. Vi benytter os af Danske ePay, som er en af Danmarks største udbydere af sikre betalingsløsninger. Alt data bliver sendt direkte til NETS I krypteret form (SSL)

Betalingen bliver først trukket, når varen bliver afsendt fra Behome.dk til dig.

Ønsker du ikke at benytte dig af dit betalingskort, kan du få fremsendt en faktura. Kontakt vores personale hvis du ønsker denne løsning. Med denne løsning bliver din vare først bestilt når fakturaen er betalt.

Reklamation

Behome.dk yder 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten dækker alle varer til brug i private hjem. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Husk at gøre Behome Aps opmærksomme på problemet inden varen returneres.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind (original emballage). Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for senge, madrasser, sovesofaer og dets lige. Udgifterne for returnering af disse varer forventes højst at beløbe sig til ca. 1000,- DKK.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.